Je voorstellen aan de forum leden

Post Reply
Scouting
Posts: 3
Joined: 11 Aug 2023 16:43

Je voorstellen aan de forum leden

Post by Scouting »

Gepost op 06 april 2001 : rikki
Voorstel onderwerp: Als men hier post dan halen wij de reacties van leden op een welkom's post weg om het geheel overzichtelijk te houden. Het wil dus niet zeggen dat er niemand reageerd om jou welkom te heten, maar puur om het overzichtelijk te houden. Sinds de start van deze post in 2001 werkt dit prima en leest dit onderwerp lekker...

Namens alle leden heten wij iedereen dan ook van harte welkom op het Scoutingforum en zien we graag iets over jou hier verschijnen

Mmmmmm,
aar speciaal voor de mensen die vragen hebben aan forumleden die zich al hebben voorgesteld, hebben we devolgende topic geopend.
Hierin kunnen we nog verder kennis maken met elkaar!

Halloooooo,

Ik ben al een tijdje lid (maart ergens)maar ik doe me toch nog ff voorstellen.

Ik ben hier bekend onder de naam Rikki maar in werkelijkheid is dat Richard.
Ik ben Lid van scoutinggroep Manitoba te Leusden. Ik ben daar geen leidinggevende meer maar ik heb me volledig op het materiaal beheer gestord. Buiten net materiaal beheer op de groep doe ik nog een aantal andere dingen binnen scouting:

- Ik ben Coordinator van de Trappershike in Harderwijk. Helaas dit jaar geen HIT door MKZ maar volgendjaar beter.
- Op de NJ en SI-99 was ik Plaatsvervangend hoofd van het onderdeel terein inrichting en tenten. En een volgende activiteit doe ik dat weer
- Mee denken wat te doen met het materiaal van scouting nederland (UMB) Wat nu opgeslagen ligt in Leleystad.
- En hier en daar organiseer ik ook nog wat groeps activiteiten.

In mijn niet scoutingleven (ja heb ik ook nog) ben ik Netwerkbeheerde bij een middelgroot detacherings buro in Amersfoort.


--
Rikki
_________________________
scoutcode:
Sb/w P I+ SB+++ O++ V H++ SU+ E+ A+ BMZ++ M+ C+ SNL+ IN++ KP W SP AU- RL+4 SS++ K++ EHb- KO G LS83 WS++ BSS+ SM+ F PG+ MB
_________________________
User avatar
PE2AAB
Posts: 8
Joined: 11 Aug 2023 23:30

Re: Je voorstellen aan de forum leden

Post by PE2AAB »

Ik ben Rick, en woonachtig in Aalst-Waalre. Tevens ook lid van de Scoutingclub aldaar als 'PlusScout'. Voornamelijk actief met JOTA.
Als zendamateur ben ik mede verantwoordelijk voor de organisatie hiervan binnen de groep.

We hebben hier een klein maar zeer fanatiek team voor samengesteld en zorgen jaarlijks weer voor een technisch 'hoogstandje'.

Verder vlieg, vaar, snowboard en reis ik graag. Je kunt maar wat hobby's hebben. Buiten deze hobby's om modereer ik ook nog op het forum www.zendamateur.com

Tot horens!

Rick
Callsign: PE2AAB
Post Reply